“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Tuesday, June 3, 2008

认真生活的小女人。生活小品2

一个开始是步向另一次的结束;另一次的结束诉说着新的开始-这是自然界最完美不过的定律。放下对结束的不舍和对新开始的热切期待,细心享受间中的过程,为自己在空白的乐章上谱出美丽的生命音符,才是对自己疲惫灵魂的最大优待。

“Life is like a box of chocolates. You never know what you gonna get.”
Life is so much full of excitement and unexpectedness. This statement gives an excellent description. The ending of a story always symbolize the beginning of another one. Thus, life can never be stopping. It keeps going on and on. Rather than being sad to think on what is past, we should just live through every single moment by enjoying it. Then, we will have no regret in the end. This is my living principle. How about you??

8 comments:

元成 said...

http://www.fs2you.com/en/files/c4ba372e-33b1-11dd-9d4a-0014221f3995/

拿!听听看这首歌很好听的。。。
also can download yo...

元成 said...

好难回你哟,老姐。。。。
你有认真生活吗。。。
假假的吧。。。。

Jenjen said...

哎呀呀,我差点儿被你的话噎着。
我可是很认真的叻!一点儿都不假哦!只是你没瞧到吧了。哈。。。

Jenjen said...

哇,老弟,这首歌挺不赖的嘛!好好听哦!可糟糕的是你怎么才上载一小段?!有没有法子上载整首曲子呢?好想听完整首啦!

元成 said...

上载一小段???
我明明upload 完啦!!!
还可以download叻。。。
你有click 这两个吗?
Preview: Preview
Download link: Download

click preview 的话 它会跑一个player出来你要按 (II) 等它loading 完哟。。。才能听不然可能会半途线路中断呀。。。

click download 的话就可以直接下载咯。。

你再试试看
http://www.fs2you.com/en/files/c4ba372e-33b1-11dd-9d4a-0014221f3995/

如果不行你就用这个wedsite upload 一个
mp3 or WMA 的file 给我看看是什么情况,OK...

我upload 到要命你既然才听一半OMG
没意思唉。。。

Jenjen said...

我终于下载到了整首曲子了!高兴(^_^)
可能是昨晚这里的线有点congested,所以下载出了点问题。哈,不好意思啊!还有其它类似的曲子吗?有的话一定要让我知道哦!

元成 said...

能下载到了整首曲子了,
真的吗!
那太好了。。。
我还在烦恼去那里upload 给你叻。。。。
因为我刚回想起我第一次上这个网站download file也遇到同样的问题哟。。。
可能这网站刚开不久,是有点问题吧
哈哈。。。
如果还有问题记得告诉我,
我再研究一下。。。

Jenjen said...

哈~没问题!辛苦你了*wink*