“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Friday, October 17, 2008

Cotton Castle - Pamukkale

- 30 Sep 2008 -
We dragged ourselves out of bed in the early morning. *bleary-eyed*


Having our GORGEOUS breakfast and some snapshots thereafter in the Lycus River Hotel.



Wow... Here is the Pamukkale plateau which renowned for its brilliant white ledge and pools(travertine).
We had a group photo and some snapshots here before we heading to the Hierapolis, another most impressive site of Pamukkale. *grin*



Hierapolis ruins...


Hoohoo...!! Time for thermal spring bath. *yock*


Proceeding to other sites of Hierapolis ruins - an ancient theatre, a colonnaded street with public toilets and a vast necropolis.

3 comments:

元成 said...

哇!好好吃好好玩哟!
这些照片是你拍的吗?
好有水准哟!
很好看
蛮好玩的吗!
那白色的帽子是我给你的吗?
好眼熟哟。。。。。
很适合你叻!
哪里天气很冷吗?
他们Hari Raya 是怎样的???
有咖哩吃吗?
牛肉,鸡肉???
哈哈哈。。。。

Jenjen said...

嗨老弟,不好意思这么迟才回复你。最近超忙的,我都快变超女了,哈哈~
在土耳其的时候,每天都好吃好住好睡,又不用工作,所以当然是好玩啦。哈哈!!那里的地理环境跟这儿完全不同。当你一踏入土耳其,就仿佛走入了阿里巴巴的国度,挺有趣的啰。。。从我这儿上载的上百张(其实我们私底下一共拍了两千多张)照片中,你大概就可以摸清土耳其是一个怎样的地方了。我还有好多好多相片正在处理中,也许这个星期抑或下个星期就可以全部上载完。到时候我可就大大松一口气了,哈哈~
除了辣椒炒饭,那里其它的食物一点也不辣,挺美味可口的。不过就有点咸了些。当然,那里基本上是回教国,所以只可以吃鸡肉,牛肉,羊肉等等,绝对是吃不到猪肉的啦。土耳其人喜欢把肉煮得"软软嫩嫩"的,很容易吞噬,我很喜欢,因为至少不用担心会不会消化不良。嘻嘻~
至于咖哩嘛。。。老实说,我还没沾到过叻。当时的确有几道菜肴看似咖哩牛肉,但吃起来却一点也不辣,这算是咖哩吗?!是土耳其独有的咖哩?哈哈~挺有趣的。

Jenjen said...

对呀,那顶小白帽就是上回回家时你给我的。好看吗?!当天的风儿挺大的,刚好可以派上用场秀一秀。嘻嘻~

其实我可懒了,所以大部分的照片都是东岩拍的。他是我的专用摄影师。嘻嘻~