“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Wednesday, April 15, 2009

天降的幸福

今早大概九时三十分左右,外头忽然间传来了磅礴地雨声。天哪,下雨了!下雨了!那是毫无预兆地倾盆豪雨,也许这也是我感到异常兴奋的原因吧。毕竟我还蛮喜欢雨天的,而这突如其来地小插曲无疑为这平庸地早晨增添了些许的美意。来吧!来一首卢广仲的"早安,晨之美"吧。哈~

搁下手边正在编写至一半的程序,让自己处于自我放松的状态。再把身子裹在暖暖地外套里头,在这冷冷地雨天里温馨滋味不禁油然而生。还有即使坐在椅子上,双脚仍是调皮地躲在桌子下左右摆动着。呼!好自在。很享受。我好喜欢这片刻间的悠闲哦!

听着无止境地雨声,仿佛有许多的暖流一直不停地涌现。我想这应该就是所谓的幸福能量吧!

简单地幸福,始于这星期三的早晨。o(^^)o


No comments: