“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Thursday, December 3, 2009

变色龙别跑!


今天早上是小弟先在窗外看到这只变色龙。然后,我们俩赶紧拿起自个儿的相机迫不及待的冲到屋后去,真怕它会不等我们而溜之夭夭。
(结果为了拍它,我连早餐都忘了吃。)



既然难得来到屋后,就顺道到处拍拍一下。
这是我家种的树子菜。


我家的柚子。很水的哦。有机会来我家就请你吃,哈~


酸溜溜的柠檬,酸到你五官几乎都快拧在一起了。哈哈。


水沟旁的满天星。


太阳快爬上三竿了。外头也开始热起来,我不想变成小黑,所以还是快快进屋吧。

No comments: