“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Monday, September 26, 2011

哈哈哈

昨天傍晚我弟在我旁边晃过,炫耀地对我说:"今晚要吃海鲜大餐!"可是我没看到什么海鲜在冰箱或厨房里呀。

"你哪里来的海鲜哦?"我边忙着在键盘上敲字,双眼盯着电脑荧目,边若无其事的问道。

"你自己等一下看不就知道啰!"说完他就咻的不见了人影。一定是跑去准备了。随后我也跟着跑进厨房一探究竟。会不会真有螃蟹?大鱼?大虾?海参?。。。

只见这个小大人似模似样地从冰箱里拿出一个密封地白色盒子,接着就倒出了一些东东。快快驱前一探,哇靠!四-只-剥-了-壳-的--小虾。。。而已。傻眼。

"就这么多啊?!"我忍不住噗哧地一声大笑出来。而且还笑个不停。我弟也跟着笑,不一样的是尴尬的笑。哈哈!

这个瓜还真是可爱到暴!哈哈~

No comments: