“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Thursday, March 1, 2012

Short Or Long Hair?

某天我问darling:老公,你觉得在我身上可以找到什么样的​魅力或气质吗?
Darling回答说:男人的魅力算吗?
我顿时哑然。

很久很久都没蓄过短发了。坐隔壁的大声说到:"You look really fantastic in there, you know?!"她跟她的朋友整整重复了两遍。还有一个说,如果你​穿OL装,你一定很像港剧里演律师的那个。

老公说很宅,像还在念大学的小妹妹。

我觉得有点像记者小妹或作家或编辑的。可能化了妆后,会有女强人​feel(不过却没有女强人的干劲)也说不定。

哈哈,原来越短的越适合我。这个ENGINEER还蛮适合当个男​仔头。哈!

No comments: