“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Saturday, February 11, 2012

Because I Love U

其实对我现在来说我根本就不再是那个在乎结婚、签字、摆喜酒的小​女生了。不再是那个希望可以走教堂,开开心心当老公新娘子的女人​了。
11年前刚开始拍拖的时候会,但现在已经完全不会了。会去做那些​事全是为了双方的家人,否则我还真希望一生一世悠哉闲哉的。
我是个喜欢自由自在的人,没有人可以给我束博,所以我也不喜欢被​任何俗事绑着, 除了老公的爱。那是唯一可以捉住我心的。不管我的心游荡到哪,最​终我还是会被他的爱牵引回来。哈哈。这是我对老公爱的宣言!Love u... ;D


With Tuzkis~


Loving couple...


B'day lunch at Baristas.



Another b'day treat - brand new G2k shirt, massaging, dinner at Kinsahi... Big dent in my pocket! (T^T)





All in one...

No comments: