“Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don’t waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.” ~by Og Mandino

Friday, December 4, 2009

地瓜(Sweet Potatoes)出土

爸爸和他与妈妈辛苦耕耘后的成果。我爸妈很厉害吧?哈哈~


挖到一颗小蕃薯。


老爸,虽然冒着一身汗的挖出一颗颗熟透的地瓜,可是你是不是很有成就感哩?



一分耕耘,一分收获--真的没错哦。


当我老的时候也要学老爸老妈一样种种水果和蔬菜。一定很写意。可是我怕蚯蚓,怎么办?


无意中发现了几颗红毛丹。终于可以有幸吃到自个儿家里的了。整棵红毛丹树就剩这几颗了,其它都被吃光光。


我家旁边。够原始吧?!很有kampung的味道对吗?!嘻嘻。


这就是我的搞怪小蕃薯(哈哈,我爸都是这样叫他的)了。回JB后,没有他在身边我又会寂寞了。
时间啊,拜托你走慢一点好吗?!我还不想回去呢。

No comments: